ତୁମେ କେବେ ଆସିବ ମୋର ଅପେକ୍ଷାର ଅନ୍ତ ଘଟାଇ । ଆଉ ଏ ହୃଦ ସାଗରେ କେବେ ଭାସିିିବ ଦିଗହୀନ ତରଙ୍ଗିଣୀଟେ ହୋ... ତୁମେ କେବେ ଆସିବ ମୋର ଅପେକ୍ଷାର ଅନ୍ତ ଘଟାଇ । ଆଉ ଏ ହୃଦ ସାଗରେ କେବେ ଭାସିିିବ ...
ନିର୍ଦ୍ଦୟ ହୃଦୟର ଅଧିକାରିଣୀ ନିର୍ଦ୍ଦୟ ହୃଦୟର ଅଧିକାରିଣୀ
ପଳାତକ ପ୍ରିୟା ପଳାତକ ପ୍ରିୟା
ମାଆ ଝଙ୍କଡ଼ ବାସିନୀ ମାଆ ଝଙ୍କଡ଼ ବାସିନୀ
ହେ ଭଗବାନ ତୁମେ ତ ମୋ ଜୀବନ ହେ ଭଗବାନ ତୁମେ ତ ମୋ ଜୀବନ
ସେହି ଦୁଃଖ ଏବେ ଅନ୍ତର ଜଳାଏ କେବେତ ହୁଏନା ଭୁଲି କାନ୍ଦିବା ଭୁଲିଛି ସେହି ଦିନଠାରୁ ଲେଖିଦେଲି ହୃଦ ଖୋଲି । ସେହି ଦୁଃଖ ଏବେ ଅନ୍ତର ଜଳାଏ କେବେତ ହୁଏନା ଭୁଲି କାନ୍ଦିବା ଭୁଲିଛି ସେହି ଦିନଠାରୁ ...